Finn Szauna

IDŐPONT FOGLALÁS

Finn Szauna

IDŐPONT FOGLALÁS

Tesi és lelki feltöltődés

A forró és száraz a levegőn elpusztulnak a baktériumok, vírusok, a verejtékezéssel pedig a bőrön keresztül távoznak ilyenkor a szervezetből a méreg – és salakanyagok. A szauna élettani hatása igen sokféle:

  • Javítja a vérkeringést

  • Érregeneráló hatású

  • Erősíti a szívet

  • Növeli a szervezet ellenállóképességét

Tehát megelőzhető így az influenza, a megfázás -, szépíti a bőrt (fiatalítja, rugalmassá teszi), enyhíti az izomlázat, és még stressz oldó hatása is van. A hatására fellépő fokozott vérkeringésnek köszönhetően a szervezet több oxigénhez jut, így könnyebben ellazul, regenerálódik. A szauna megelőzés és gyógyítás egyszerre. Már a havi egyszeri szaunázásnak is pozitív a hatása.

Kiknek ajánlott

A szaunázás nem ajánlott magas vérnyomásban szenvedőknek, epilepsziásoknak, súlyos szívbetegeknek, és visszérproblémákkal küzdőknek, illetve gyerekeknek tizenkét éves korig. Teli gyomorral, közvetlenül étkezés után, és alkoholos állapotban se kezdjen el senki szaunázni!

  • Csak akkor szaunázzunk, ha elegendő idő áll a rendelkezésünkre

  • Szaunázás előtt, se közben nem célszerű sokat enni vagy inni

  • Szaunázás előtt zuhanyozzunk le, tisztán lépjünk be

  • Lehetőség szerint ruhátlanul, szaunalepedővel szaunázzunk

  • Lázasan, betegen soha ne szaunázzunk

  • Vegyük le ékszereinket, mert nagyon gyorsan felforrósodhatnak

  • Időtartam: 10-12 perc bent, majd 5-10 perc hűlési időszak

  • Mielőtt kimegyünk 1-2 percet üljünk, hogy biztos ne essen le a vérnyomásunk mikor kimegyünk