HÁZIREND ÉS SZALONETIKETT
A Házirend célja, hogy meghatározza a szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlen.
1. Jelen Házirend-Etikett betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható honlapunkon és üzletünk várakozó helyiségében egyaránt. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait, el nem olvasása nem mentesíti ez alól.
2. Kérjük Vendégeinket, hogy üzletünk területén őrizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Természetesen a jó kedv és kacaj megengedett 🙂 Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtől, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtől (pl. zenehallgatás telefonról, ajtó becsapása, hangos telefonálás, kihangosított beszélgetések stb.).
3. Kérjük, a kezelésekre mindig időben érkezzen. Maximum 10 perc késést tudunk elfogadni ellenkező esetben szakemberünk dönthet a kezelés elvégzéséről vagy megtagadásáról! Szakembereink a vendégeket egymás után fogadják, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt
időpontokat mindenki komolyan vegye. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt időpont a kezelés kezdési időpontja.
4. Az időpontok foglalása, áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembevételével lehetséges:
Új vendéget aki még nem járt nálunk kizárólag 50 % foglaló ellenében tudunk fogadni és véglegesiteni a foglalását.
Magas értékű orvos esztétikai szolgáltatások esetében is fennáll az 50 % os előleg befizetése abban az esetben ha a kezelés értéke meghaladja a 30.000.- ot! Online és telefonos időpontfoglalás esetében minden esetben dijbekérőt küldünk az előlegről aminek
a kezelés megkezdése előtt minimum 48 órával korábban meg kell érkeznie ,ellenkező esetben a foglalás törlésre kerül a rendszerben.
a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont online vagy telefonon, amennyiben az a
kezelés előtt minimum 48 órával történik.
b. Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb, mint 48 óra van hátra vagy egyáltalán semmilyen módon nem hozza tudtunkra lemondását és nem is jelenik meg, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri.
Minden lemondott, nem igénybe vett szolgáltatás bevétel kiesés. Abban az időpontban más Vendégről mondtunk le. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50% – a.
Amennyiben nem mondta le a kezelést és nem is jelent meg, úgy egy következő időpontra csak a lemondott kezelés és az új befoglalt kezelés díjának előre utalásával vagy személyes fizetésével tudjuk az időpontot véglegesíteni!
Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonunk szolgáltatásait.
c. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – kizárólag személyesen, telefonon vagy E-mail en keresztül tehető meg, illetve online időpontfoglaló rendszerünkön egy kattintással lemondható, ha az 48 órán belül esedékes.
d. Amennyiben betegségből adódóan kell lemondani az időpontot, eltekintünk a felártól évi egy alkalommal!
E-mailben, messengeren és viberen nem tudunk időpontokat kiadni.
5. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek, az ÁFÁ-t tartalmazzák és Forintban értendőek. Az árak változásának jogát fenntartjuk.
6. Kiskedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk üzletünkben. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik. Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben!
7. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és munkatársaink egészsége érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken.
8. Bármely kezelésre kiállítható ajándékutalvány. A kiállítás dátumától 3 hónapig érvényes. Az ajándékutalványok nem visszaválthatóak, nem cserélhetőek. Csak személyesen vehető át.
9. Több szolgáltatásunknál is lehetséges bérlet vásárlása. Pontosan meghatározzuk a hozzá tartozó alkalmat, határidőt és ennek függvényében a kedvezményes árat is. Amennyiben nem sikerült felhasználni az összes alkalmat a meghatározott határidőn belül, akkor a
fennmaradó alkalmak törlésre kerülnek. A fennmaradó, be nem váltott alkalmak másra nem cserélhetőek, pénzt vissza nem térítünk. A bérletek első alkalommal, egy összegben kerülnek kifizetésre.
10. A Házirendet az üzemeltető bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.